Retur og angrerett

1. Retur

Angrer du på ditt kjøp og ønsker å returnere varen du har kjøpt hos oss? Da skal dette gjøres innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Varen må være ubrukt og i samme stand som da du fikk den. Det er ingen returrett på pakninger hvor forsegling er brutt. Ved korrekt gjennomført retur (iht. angrefrist) tilbakebetales varens fulle pris til kjøper.

Angreskjema og skjema for opplysninger om angrerett finner du her.

Slik returnerer du til oss:

  • Legg tilbake alle varer (du ikke ønsker) og papirer i pakken.
  • Bruk samme emballasje (dersom denne ikke er skadet og kan nyttes).
  • Bruker du annen emballasje, pakk godt rundt varene så de ikke skades underveis.
  • Du sender pakken enten som A-post eller Norgespakke.
  • Returadressen er: Storgata 108 A, 2390 MOELV
  • Ikke send pakken i oppkrav.
  • Du må selv betale returporto, se angrerettloven.
  • Når vi mottar pakken blir varen slettet fra din konto.
  • Har du allerede betalt for varen vil vi sende pengene tilbake til deg etter at vi har fått returen

2. Defekt vare

Er varen skadet, har feil eller mangler, erstatter vi selvfølgelig denne uten ekstra omkostninger for deg. Kontakt oss så hjelper vi deg med gratis retur av varen.

3. Feilsendt vare

Har du mottatt en vare som du ikke har bestilt, eller fått en annen vare enn den du bestilte?
Kontakt oss så hjelper vi deg med gratis retur av varen og avtaler sending av den riktige varen til deg.